.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ترور احمدی نژاد تکذیب شد
ترور احمدی نژاد تکذیب شد

یک مسؤول دفتر امور رسانه های نهاد ریاست جمهوری، شایعه ترور محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور در سفر به همدان را تکذیب کرد.
به گزارش مشرق، این مسؤول که نام وی فاش نشده است در گفت وگو با خبرگزاری فرانسه، تأکید کرد: شایعه ای که پایگاه "خبرآنلاین" آن را منتشر کرده است، تکذیب می شود و احمدی نژاد در همدان، هدف هیچ حمله ای قرار نگرفته است.
همچنین شبکه تلویزیونی پرس تی وی به نقل از یک منبع در دفتر امور رسانه های ریاست جمهوری، هر گونه تعرض به احمدی نژاد و هیئت همراه وی در سفر به همدان با نارنجک دستی را تکذیب کرد.
پایگاه خبرآنلاین امروز با انتشار خبری اعلام کرد یک نارنجک دستی کنار یکی از خودروهای همراه رئیس جمهور در سفر امروز وی به همدان منفجر شده است. خودروی مزبور مینی بوسی بوده که خبرنگاران را با خود حمل می کرده است.
خبرگزاری فارس نیز با انتشار خبری تاکید کرده بود انفجار یک نارنجک دست‌ساز در مسیر استقبال از رئیس‌جمهوری در همدان واکنش غیرتمندانه مردم این شهر را در پی داشته است.
این گزارش می افزاید: پس از عبور گروه اسکورت رئیس‌جمهوری، فردی اقدام به پرتاب یک نارنجک دست‌ساز به سمت مسیر تردد ماشین‌های پشت سر گروه اسکورت کرد که توجه‌ها را به خود معطوف کرد. برپایه این گزارش، این انفجار موجب اذیت و آزار تعدادی از هموطنان مان که در مسیر استقبال از احمدی‌نژاد قرار گرفته بودند، ‌شد. این اقدام تفرقه انگیز با شعار " مرگ بر منافق " هموطنانمان روبه رو شد. همچنین فرد پرتاب کننده نارنجک از سوی عوامل امنیتی بازداشت شده است.
خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) نیز ضمن تأیید خبر این انفجار، سلاح استفاده شده در این انفجار را "ترقه" ذکر کرده است.
خبرگزاری انگلیسی رویترز نیز به نقل از یک منبع در ریاست جمهوری، ادعا کرده است که چند نفر بر اثر پرتاب و انفجار نارنجک دستی بسوی احمدی نژاد، مجروح شده اند.
شبکه تلویزیونی العربیه نیز به نقل از منابعی در نهاد ریاست جمهوری که به نام آنها اشاره ای نکرده است مدعی شده بود یک نفر با نارنجک دستی به خودروهای هیئت همراه احمدی نژاد در همدان حمله کرد که چند مجروح بر جای گذاشت اما شخص حمله کننده بلافاصله دستگیر شد.
العربیه افزوده است: نارنجک دستی پرتاب شده به خودرویی برخورد کرده که حامل خبرنگاران همراه احمدی نژاد بوده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.